ثبت نام دوره ISO10002 و ISO10004 در اصفهان
یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از سازمان و محصولات آن است. بنابراین کنترل و سنجش رضایت مشتری ضروری است. اطلاعات بهدست آمده از کنترل و اندازهگیری رضایتمندی مشتری میتواند در شناسایی فرصتهایی کمک کند که در ارتقای استراتژیها، محصولات، فرآیندها و ویژگیها کمک کند که در نظر مشتریان ارزشمند بوده و اهداف سازمان را تأمین میکند. چنین پیشرفتهایی اعتماد مشتری را مستحکم کرده و مزایای اقتصادی و امثال آن را بههمراه دارد. در این دوره شرکتکنندگان با الزامات و مدلهای سنجش رضایتمندی مشتری آشنا خواهند شد.
مخاطبان :
مدیران و سرپرستان تیمهای بازاریابی و فروش
مدیران بازاریابی و توسعه بازار
مدیران و کارشناسان واحد خدمات پس از فروش
کارکنان و کارشناسان حوزههای بازاریابی و فروش
علاقهمندان به ارتقای دانش و مهارتهای شغلی
هدف :
آشنایی با نحوۀ طرحریزی سامانهای مؤثر و کارآمد جهت سنجش رضایت مشتریان
آشنایی با مدلهای سنجش رضایتمندی مشتری
آشنایی با مبانی و مفاهیم مشتریمحوری
آشنایی با مبانی و ضرورت توجه به شکایات و خواستههای مشتریان و نحوۀ برخورد با این شکایات
محتوای دوره :
آشنایی با انواع مشتریان و مفهوم رضایت مشتری
تشریح مدلهای سنجش رضایت مشتری
طراحی، تدوین و اجرای کدهای رفتاری رضایت مشتری
الگوی تأمین رضایت مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتریان
مدلهای ارزیابی و سنجش رضایت مشتریان از کیفیت کالاها و خدمات
اهمیت بازاریابی داخلی در تأمین رضایت مشتریان
بررسی اهمیت مشتریمداری
شناسایی نیازهای مشتری
بررسی اهمیت مدیریت شکایات مشتریان
تعهد و خط مشی سازمان در برخورد با شکایات مشتری
وظایف کارکنان در هنگام دریافت شکایات مشتری
مهارت های برخورد با مشتریان شاکی
بررسی نمونههای موردی شکایات مشتریان
الزامات و فعالیتهای لازم جهت تحقق بهبود براساس شکایات مشتری
اجرای فرآیند مدیریت شکایات مشتریان شامل ارتباطات، دریافت، ردیابی، ارزیابی، رسیدگی، پاسخگویی، تصمیمگیری و بستن یک شکایت
مدرس دوره :
آقای مهندس مهدی طالبی – کارشناس ارشد مهندسی صنایع
۱۲ ﺳﺎل ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎر اﺟﺮاﺋﯽ، ﻣﺸﺎوره ای و آﻣﻮزﺷﯽ در زﻣﯿﻨﻪ ﻫﺎی ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺻﻨﺎﯾﻊ و سیستم های مدیریت درﻣﻮﺳﺴﺎت و ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ
مشخصات دوره :
مدت دوره: ۱۶ ساعت | معادل ۲ روز
زمان برگزاری: ۳۱ خردادماه و ۰۱ تیرماه | ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰
محل برگزاری: اصفهان – خیابان وحید – حدفاصل چهارراه رودکی و خاقانی – روبروی بانک تجارت – کادیک ( آکادمی تخصصی HSE فارسی)
گواهینامه:
برای شرکت کنندگانی که این دوره آموزشی را با موفقیت طی نمایند گواهینامه بین المللی از افنور تحت اعتبار cofrac فرانسه (با قابلیت ردیابی) اعطا خواهد شد.
سرمایه گذاری برای دوره :
به صورت فردی و آزاد ۱۷۵٫۰۰۰ تومان
(شامل هزینه شرکت در دوره، پکیج آموزشی ، صدور گواهینامه گواهینامه بین المللی، پذیرایی میان وعده، نهار)
جهت اطلاع از تعرفه میزان تخفیفات تا سقف ۲۰% و شرایط پرداخت اقساطی شهریه اینجا کلیک کنید.
روش های ثبت نام دوره حضوری آموزش ISO10004 , ISO10002:
روش اول (اسم نویسی و پرداخت اینترنتی):
تکمیل فرم ثبت نام نهایی (این کار حداکثر ۵ دقیقه زمان خواهد برد)و سپس پرداخت آنلاین شهریه ثبت نام از طریق درگاه الکترونیکی (این کار حداکثر ۲ دقیقه زمان خواهد برد)
پرداخت اینترنتی دوره آموزشی به این صورت است که بر روی دکمه پرداخت الکترونیک زیر کلیک میکنید و وارد صفحه ای می شوید که اطلاعات خودتان را ثبت می کنید (این کار حداکثر ۲ دقیقه زمان خواهد برد) و در ادامه آن وارد درگاه پرداخت اینترنتی بانک مورد نظر خود می شوید. پرداخت اینترنتی از کلیه کارت های عضو شتاب قابل انجام است. پس از پرداخت اینترنتی به طور خودکار وارد صفحه ای می شوید که در آن نام شما، شماره رسید (تراکنش) و آدرس ایمیلتان گرفته می شود.
روش دوم (کارت به کارت):
واریز مبلغ دوره آموزش به شماره حساب اعلام شده زیر و تماس با مسئول ثبت نام این دوره آموزشی جهت دریافت مشخصات و شماره رهگیری واریزی شما
روش سوم (پیش ثبت نام رایگان):
با کلیک بر روی تصویر روبرو می توانید این دوره آموزشی را پیش ثبت نام
کنید تا کارشناسان آموزش باشما تماس گرفته و جهت استفاده از دوره ها شما را راهنمایی کنند:
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
آدرس مرکز: اصفهان – خیابان وحید – حدفاصل چهارراه رودکی و خاقانی – روبروی بانک تجارت – کادیک ( آکادمی تخصصی HSE فارسی)
تلفن: ۰۳۱۹۵۰۲۵۰۱۶ | ۰۳۱۹۵۰۲۵۰۶۳ | ۰۹۱۰۳۵۱۲۸۷۱
ایمیل: training[at]hsefa.ir | hsefagroup[at]outlook.com