989103512871+ | 983195025016+ | 983195025063+
info[at]hsefa.ir

وبینار رایگان آشنایی با بازار کار HSE

سازمان ها و شرکت های بزرگ در پی کسب اطمینان خود و دیگران مانند قانون گذاران ، همسایگان ، شرکا و بیمه ها سعی در استفاده بهینه از HSE یا (ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ) تنها نباید یک شعار باشد بلکه الگویی برای پشتیبانی و خط راهنمایی برای کاهش خطرات و ریسک های سازمان باشد .

امروزه بحث اعتبار سازمان ها اهمیت ویژه ای دارد و کسب منافع مالی و سرمایه در گرو اعتبار آن است . چه بسا مدیریت ایمنی و بهداشت و محیط زیست بتواند از ضرر و زیان بزرگ اعتباری جلوگیری کند و یا برعکس با عدم رعایت مسائل بهداشتی ، ایمنی و محیط زیست خدشه بزرگی به اعتبار شرکت وارد شود .

نکته مهم دیگر این است که با پیاده سازی HSE می توان بهداشت و ایمنی پرسنل سازمان را نیز تأمین نمود و نیروی انسانی سازمان را حفظ نمود زیرا حفظ آنان در گروی بهداشت و ایمنی آنهاست HSE یک نظام پیشگیرانه است که در انتها می تواند به افزایش سطح بهره وری سازمان منجر شود به علاوه توجه روزافزون مردم دنیا به محیط زیست به عنوان یکی از شاخص های اعتبار و عوامل تأمین کننده حقوق بشر و حیات موفق انسان می تواند از مدیریت HSE ناشی شود .

با توجه به اهمیت HSE در کشور عزیزمان ایران، این حرفه در سالهای اخیر مورد استقبال سازمان ها، پروژه ها، ارگان ها و… شده است و در نتیجه بازار کار بسیار مناسبی نسبت به دیگر رشته های موجود را داراست. انتخاب و پیشرفت در این زمینه ارتباط مستقیمی دارد با توسعه مهارت های افراد در این حوزه کاریست. در سمینار HSE از چند و چون ورود و توسعه در زمینه HSE را آموزش خواهید دید…

زمان: شنبه ۰۷ فروردین ۱۴۰۰   |   ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰   |  نحوه برگزاری: آنلاین

روش های ثبت نام وبینار رایگان آشنایی با بازار کار HSE:

روش اول (اسم نویسی اینترنتی): 
تکمیل فرم ثبت نام در سمینار 

روش دوم (اسم نویسی حضوری): 
با مراجعه حضوری به مرکز آموزش ، مسئول آموزش ثبت نام شما را انجام می دهد.

روش سوم (اسم نویسی تلفنی): 
جهت ثبت نام تلفنی با شماره تلفن ۹۵۰۲۵۰۱۶-۰۳۱ ، ۹۵۰۲۵۰۶۳-۰۳۱ یا ۰۹۱۰۳۵۱۲۸۷۱ تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

آدرس مرکز آموزش: اصفهان – خیابان وحید – حدفاصل چهارراه رودکی و خاقانی – دست راست – روبروی بانک تجارت –  کادیک
تلفن: ۰۳۱۹۵۰۲۵۰۱۶ |  ۰۳۱۹۵۰۲۵۰۶۳ | ۰۹۱۰۳۵۱۲۸۷۱
ایمیل: training[at]hsefa.ir  |   hsefagroup[at]outlook.com