989103512871+ | 983195025016+ | 983195025063+
info[at]hsefa.ir

دوره آموزش غیر حضوری سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان مبتنی بر iso 10002,iso 10004

….. آکادمی تخصصی HSE فارسی دوره آموزش سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان  را به صورت غیرحضوری برگزار می‌کند و متقاضیان در هر نقطه ای از ایران توانایی شرکت در این دوره آموزشی را دارا می‌باشند. یکی از هدف های اصلی هر سازمان جلب رضایت مشتریان و یا خدمت گیران آن سازمان می باشد.سازمان ها می توانند روند مربوط به رسیدگی به رضایت و یا عدم رضایت را از طریق استاندارد های موجود پیگیری کنند. استانداردهای مورد استفاده در این بحث iso 10002,iso 10004  می باشد.کارجویانی که قصد ورود به بازار کار را دارند نیاز است تا چنین آموزشی طی کرده باشند و گواهینامه معتبر داشته باشند.

پس از اتمام دوره مجازی سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان برای شرکت‌کنندگانی که با موفقیت دوره را طی نمایند، گواهینامه معتبر بین المللی صادر خواهد شد.

در این دوره آموزشی موارد زیر را آموزش خواهید دید:
» 
آشنایی با چارچوب رسیدگی به شکایت مشتریان
» آشنایی با دستاوردها و مزایای سیستم رضایت مشتری iso 100020:2004
» شرح خدمات iso 10002:2004
» آشنایی با متد پایش و اندازه گیری رضایت مشتری  ISO 10004:2012
» آشنایی با مراحل اجرای پروژه رضایت مشتری بر اساس ISO 10004:2012

نحوه شرکت در دوره آموزش مجازی سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان:
پس از قطعی نمودن ثبت نام (خرید اینترنتی دوره یا کارت به کارت) جزوات آموزشی مجازی سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان از طریق پست پیشتاز (رایگان)، در اختیار متقاضیان قرار گرفته و در زمان اعلام آمادگی توسط شرکت کننده، از او به صورت اینترنتی آزمون گرفته خواهد شد و در صورت اتمام موفقیت آمیز دوره، برای شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر بین المللی صادر می‌گردد (همراه با ارسال پستی رایگان جزوه و گواهینامه)

مزایای دوره ISO10002,ISO10004 غیرحضوری:
» پرداخت هزینه ناچیز آموزش مجازی در مقایسه با دوره های آموزشی حضوری
» عدم نیاز به حضور فیزیکی
» امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
»  امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
» امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
» آمادگی سریع جهت ورود به بازار کار» دریافت گواهینامه معتبر بین المللی(پست رایگان)

 

مخاطبان دوره مجازی ISO 10002,ISO 10004:
» کارکنان ادارات و سازمان‌ها
» کارکنان سازمانهای خدماتی
» فارغ التحصیلان دانشگاهی
» دانشجویان در کلیه رشته ها
» مناسب برای مدیران و ناظران

مشخصات دوره:
مدت دوره: ۱۶ ساعت
شهریه: ۱۵۵۰۰۰ تومان
(شامل جزوه آموزشی رایگان ، ارسال رایگان جزوه ، صدور رایگان مدرک بین المللی از DNW اتریش و ارسال رایگان مدرک صادر شده)

روش های ثبت نام دوره مجازی سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان:
روش اول (اسم نویسی و پرداخت اینترنتی): 
تکمیل فرم ثبت نام نهایی (این کار حداکثر ۵ دقیقه زمان خواهد برد)و سپس پرداخت آنلاین شهریه ثبت نام از sabt-nam-nahai-hsefaطریق درگاه الکترونیکی (این کار حداکثر ۲ دقیقه زمان خواهد برد)
پرداخت اینترنتی دوره مجازی به این صورت است که بر روی دکمه پرداخت الکترونیک زیر کلیک میکنید و وارد صفحه ای می شوید که اطلاعات خودتان را ثبت می کنید (این کار حداکثر ۱ دقیقه زمان خواهد برد) و در ادامه آن وارد درگاه پرداخت اینترنتی بانک می شوید. پرداخت اینترنتی از کلیه کارت های عضوpardakht-electronic-hsefa شتاب قابل انجام است.  سپس جزوات دوره غیرحضوری سیستم مدیریت رضایت و شکایت مشتریان در عرض سه روز کاری از طریق پست پیشتاز جهت مطالعه توسط شما به آدرس پستی که در فرم ثبت نام نهایی درج کرده اید ارسال می گردد.

روش دوم (کارت به کارت):
واریز مبلغ دوره آموزش غیرحضوری به شماره حساب اعلام شده زیر و اطلاع به واحد آموزش آکادمی از طریق راه های ارتباطی موجود(جهت اطلاع از میزان مبلغ واریزی با شماره تلفن های انتهای صفحه تماس بگیرید):
بانک سامان : شماره حساب : ۸۰۳۸۰۰۲۰۷۸۳۶۳۱    |    شماره کارت: ۶۲۱۹/۸۶۱۰/۳۵۱۰/۴۲۵۵   |   به نام آقای سیامک نوایی

روش سوم (پیش ثبت نام رایگان): 
با کلیک بر روی تصویر زیر می توانید این دوره مجازی را پیش ثبت نام sabt-nam-rayegan-hsefa
کنید تا کارشناسان آموزش باشما تماس گرفته و جهت استفاده از دوره ها شما را راهنمایی کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
آدرس دبیرخانه: اصفهان – خیابان وحید – حدفاصل چهار راه رودکی و خاقانی –  روبروی بانک تجارت- کادیک
تلفن: ۰۳۱۹۵۰۲۵۰۱۶   |   ۰۳۱۹۵۰۲۵۰۶۳   |   ۰۹۱۰۳۵۱۲۸۷۱
فکس: ۰۲۱۴۳۸۵۸۷۰۵
ایمیل: training[at]hsefa.ir  |   hsefagroup[at]outlook.com